sobota, 1 czerwca 2013

Tak na wstępie...

A więc czas na kolejne podejście do pisania bloga. Już sama nie jestem w stanie określić ile tych prób już było ale ponownie pojawiło się natchnienie, tym razem w postaci mojego malutkiego synka. Nazywam się Natalia i mam prawie 25 lat. Dokładnie 12 maja w wyniku cesarskiego cięcia zostałam mamą 60-centymetrowego szczęścia o wadze 4480 g i w związku z tym pojawiło się sporo nowych myśli, uczuć i refleksji, którymi chciałabym się podzielić. Jeszcze w czasie ciąży swoimi sprawami dzieliłam się z dziewczynami na forum i w dużej mierze pozwoliło mi to jakoś przetrwać ten czas. Ale postanowiłam nieco rozszerzyć swoją działalność :)))
I oczywiście tak na dobry początek-oto mój mały przystojniak :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ;)