wtorek, 3 września 2013

Nerwusek

Wczoraj byliśmy u lekarza w związku z trwającym nadal przeziębieniem. Lekarka na szczęście stwierdziła, że nic złego się nie dzieje i powinnam dalej robić to co do tej pory czyli: smarować maścią majerankową, zakraplać sól fizjologiczną i wyciągać smarki. Tej ostatniej czynności poprostu nienawidzę, bo widzę jak mały się wtedy denerwuje. Nie lubię go świadomie doprowadzać do takiego stanu... Poza tym rozmawiałyśmy o rozszerzaniu diety maluszka. Powiedziała, że jak skończy 4 miesiące to mogę zacząć już mu coś podawać. Nadal jakoś mnie to przeraża, choć z drugiej strony nazbierałam już całą półkę różnych słoiczkowych specjałów i powoli się z tym oswajam. Jeśli chodzi o przeziębienie mojego maluszka to oczywiście i teściowa postanowiła jak zwykle swoje 5 groszy wcisnąć. Kazała mi małego nie kąpać jak jest chory, a jakie jej zdziwienie było jak stwierdziłam, że mam inne zdanie w tej kwestii i zrobię po swojemu. Potem nawet stwierdziła, że przy okazji czegoś innego, już nawet nie pamiętam czego, że nie będzie się za wiele wypowiadać, bo szkoda czasu jak nie mam zamiaru słuchać. Oczywiście posłuchać mogę, ale od razu szczerze uprzedziłam, że stosować się do tego nie będę :D
Od wczoraj Patrysio mój nabrał przeświadczenia, że jest bohaterem westernu, bo co chwila krzyczy ihaha. Już od rana mnie za wszystko opierniczał, a dziś jest to samo. Pocieszające jest to, że nie tylko ja u niego miałam przerąbane, bo zabawki też musztrował .Muszę przyznać, że to takie pocieszne. Dzisiaj jednak stwierdziłam, że jak tak krzyczy to w momencie, kiedy zaczyna być zmęczony. Zawsze to jakaś wskazówka :D 
Dzisiaj na forum padł pomysł zorganizowania przestrzeni, gdzie można by wszystkie nasze porady i linki do polecanych produktów zebrać do kupy. Niestety albo i "stety" nasza aktywność jest tak ogromna, że w gąszczu wszystkich postów ciężko niekiedy cokolwiek odnaleźć. Chciałyśmy stworzyć odpowiednie tematy w naszej grupie, ale moderatorzy z uporem maniaka wszystko nam kasują albo przenoszą. Tak więc ja postanowiłam się tym zająć i stworzyć tematyczne posty, aby jakiś porządek był  imam nadzieję, że ta opcja się utrzyma :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ;)