niedziela, 12 stycznia 2014

8 miesięcznie

No i... dzisiaj kolejna nasza wspólna miesięcznica. Kochanie moje małe dzisiaj kończy 8 miesięcy. Wiem, że powoli robię się nudna w swoich wyznaniach, ale muszę to powiedzieć znów- jestem z niego niesamowicie dumna i szczęśliwa z tego jak się wspaniale rozwija. Pięknie już sobie po domu grasuje i śledzi mnie wszędzie gdzie tylko pójdę. Już nawet się ładnie na kolana podnosi. Gdy trzymam go za rączki to dźwiga się do pozycji stojącej i potrafi już nawet dosyć szybko przebierać stópkami stawiając kroki. Sama nie wiem komu więcej daje radości to odkrycie-mi czyjemu. Tak więc czekam teraz aż zacznie stawać sam na nóżki i pobiegnie sobie w świat. I pomyśleć że to już 8 miesięcy temu o tej porze trzymałam właśnie swojego nowo narodzonego skarba...










1 komentarz:

  1. Witam bardzo podoba mi się Twój blog nie mogę doczekać się następnego wpisu. Rozumiem Cię doskonale również mam problemy z teściową. :( Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ;)